fredag 23 mars 2018

Botten. Den är nådd. (93)

OK. Livstidstyngsta 93kg. Kläder passar inte. Spegelbilden gör mig ledsen och irriterad.


Där står vi nu.


Så kan vi såklart inte ha det.


Men hur vill vi ha det då? Ja, kanske som det var våren 2016 då vikten kom ner under 80kg för första gången på drygt 10 år. Eller som senhösten 2016 då 215kg i marklyft och 120kg i bänkpress klarades av. (samt 155kg i benböj)


Ok. 79kg är inget som jag långsiktigt kan klara av (vikten vände dessutom bara där en dag). Men 83kg ska gå bra. 10kg alltså.


Ok. Målet satt. Då är bara frågan vad man ska sikta på för tidsperiod. Till sommaren går inte. Men kanske till min 34-årsdag i oktober. Så får det bli.


Delmålet blir 85kg till semestern i mitten på juli.


Nästa inlägg blir hur jag tänker mig gå tillväga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar